אושרי גבאי – האיש שלוקח את אילת למחוזות חדשים

בתחילת שנות ה-2000 העיר אילת הגיע למצב של עמידה במקום, אף על פי שיש לה פוטנציאל תיירותי משגשג. אחרי כמה וכמה שנים שבהן המצב נותר על כנו, החלו להגיע לעיר יזמים מנוסים ומיומנים, עם רצון לשפר בצורה משמעותית את פני העיר. אחד מאותם היזמים, הוא איש עסקים ואיש נדלן מומחה, בשם אושרי גבאי. בתוך כמה שנים ספורות, על בסיס סדרה פעולות מקצועיות בתחום היזמות, אושרי גבאי יצא למסע שבו הוא שינה את פני עולם התיירות בעיר אילת, מן הקצה אל הקצה. עם חברה ברקה השקעות ואחזקות בע"מ, אושרי גבאי הפך לאיש עסקים עם השפעה מאוד רחבה ועם הצלחות בפרויקטים כמו סלינה או שאטו בר מסעדה.

רוחות של שינוי בעיר אילת – הקסם של אושרי גבאי

כדי להבין את המשמעויות של השינוי שהביא אושרי גבאי לאילת, אפשר לבחון את אזור עיר המלכים, שבו נמצא פרויקט שאטו בר מסעדה. היום, ארבע שנים אחרי שפארק עיר המלכים סגר את שעריו, החידוש של אזור התיירות המשמעותי ביותר של העיר אילת, הוא פרוייקט הדגל שעתיד למשוך תיירים מכל רחבי הארץ והעולם. תרומתו של אושרי גבאי לפרויקט היא כמובן תרומה בדמות מסעדת שאטו. שאטו היא מסעדת יוקרה שעתידה לתת מענה לאנשי עסקים, לאירועים מיוחדים ולכנסים מקצועיים בכל תחומי החיים. כמו בכל פרויקט אחר, גם בפרויקט שאטו אושרי גבאי משקיע את מירב המאמצים בתהליך היצירה של תנאים אופטימליים לבנייה, גם אם המשמעות היא דרישה לצאת מהקופסא ולמצוא פתרונות יצירתיים ודרישות שונות מן השטח.

מכן לאן? איך אפשר להמשיך את הפיתוח

לעולם הנדלן, במיוחד בעיר כל כך תיירותית וחשובה כמו אילת, אף פעם אי אפשר להוריד את הרגל מהגז. תנופת הבנייה והעשייה היום משפיעה על האפשרות להמשיך ולבנות בעתיד. ועל כן, יזמים מקצועיים כמו אושרי גבאי, תמיד שואפים למצוא את ההזדמנות העסקית הבאה.  כך שלא נאמרה המילה האחרונה ויש עוד פרויקטים שיכולים לכבוש את ליבם של התיירים המגיעים לעיר אילת בשנים הקרובות.

צור קשר